loading...
موزیک ها - دانلود آهنگ جدید
پونه بازدید : 31 چهارشنبه 16 بهمن 1398 نظرات (0)

متن ترانه جدید بدرقه با صدای سینا سرلک

 

بدرقه کردم تورا با اشکای بی امانم زندگی کردن پس از تو نیست هرگز در توانم
رد پاهای تو بر قلب من و این کوچه مانده درد از تو دور ماندن جان به لب هایم رسانده
خاطره های تو چون زخمی که مرهمی ندارد لحظه ای راحت مرا به حال خود نمیگذارد
از جهان بعد تو جز خلوتم سهمی ندارم با تو و بی تو ندارم من به تنهایی دچارم
خاطره های تو چون زخمی که مرهمی ندارد لحظه ای راحت مرا به حال خود نمیگذارد
از جهان بعد تو جز خلوتم سهمی ندارم با تو و بی تو ندارم من به تنهایی دچارم
در قلب من طوفان به پا کردی و رفتی با من عاشق چه ها کردی و رفتی

دانلود آهنگ جدید سینا سرلک – بدرقه با لینک مستقیم

چشم به روی هرچه بود و هست بستی آسان رفتی سخت قلبم را شکستی
خاطره های تو چون زخمی که مرهمی ندارد لحظه ای راحت مرا به حال خود نمیگذارد
از جهان بعد تو جز خلوتم سهمی ندارم با تو و بی تو ندارم من به تنهایی دچارم
خاطره های تو چون زخمی که مرهمی ندارد لحظه ای راحت مرا به حال خود نمیگذارد
از جهان بعد تو جز خلوتم سهمی ندارم با تو و بی تو ندارم من به تنهایی دچارم

لینک دانلود

 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 198
  • بازدید کلی : 276